Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów tematów dotyczących oprogramowania klienta
- Obsługa klientów firmy w formie: telefonicznej, mailem, poprzez systemy helpdesk w zakresie systemów Klienta
- Wsparcie serwisowe: z siedziby Klienta oraz u klienta na terenie całego kraju
- Przeglądy serwisowe systemu LEO
- Ewidencja kontaktów z klientami
Oczekiwania:
- Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym
- Znajomość relacyjnych baz danych
- Dobra znajomość SQL
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Znajomość języka angielskiego
- Podstawowa znajomość zagadnień finansowo-księgowych
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność pracy w zespole
- Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Umiejętność szybkiego uczenia się
Proponujemy:
- Ciekawą pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
- Stały rozwój kwalifikacji zawodowych, szkolenia
- Miłą atmosferę w stabilnym zespole
- Wyjazdy integracyjne
- Atrakcyjny pakiet socjalny