2016-12-21 17:14

Dla naszego Klienta, wiodącej firmy dostarczającej rozwiązania IT dla branży finansowej, szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Pracownik Helpdesk - II linia wsparcia - serwis aplikacji finansowo-księgowychWarszawa

Realizowane zadania:

  • Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów tematów dotyczących oprogramowania klienta
  • Obsługa klientów firmy w formie: telefonicznej, mailem, poprzez systemy helpdesk w zakresie systemów Klienta
  • Wsparcie serwisowe: z siedziby Klienta oraz u klienta na terenie całego kraju
  • Przeglądy serwisowe systemu LEO
  • Ewidencja kontaktów z klientami

Wymagania:

  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym
  • Znajomość relacyjnych baz danych
  • Dobra znajomość SQL
  • Biegła znajomość obsługi komputera
  • Znajomość języka angielskiego
  • Podstawowa znajomość zagadnień finansowo-księgowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność szybkiego uczenia się

Firma oferuje:

  • Ciekawą pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stały rozwój kwalifikacji zawodowych, szkolenia
  • Miłą atmosferę w stabilnym zespole
  • Wyjazdy integracyjne
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Letnie praktyki – wstęp do kariery czy strata czasu?
Studenckie koła naukowe – źródło potencjalnych kandydatów do projektów naukowych
Powody, dla których pracodawcy będą chcieli Ciebie zatrudnić
IT dream team czyli jak stworzyć dobry zespół technologiczny
Jak odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego powinienem Ciebie zatrudnić”
Zobacz podobne oferty pracy