2017-05-23 17:14

Dla naszego Klienta, wiodącej firmy dostarczającej rozwiązania IT dla branży finansowej, szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Pracownik Helpdesk - II linia wsparcia - serwis aplikacji finansowo-księgowychWarszawa

Zadania:

  • Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów tematów dotyczących oprogramowania klienta
  • Obsługa klientów firmy w formie: telefonicznej, mailem, poprzez systemy helpdesk w zakresie systemów Klienta
  • Wsparcie serwisowe: z siedziby Klienta oraz u klienta na terenie całego kraju
  • Przeglądy serwisowe systemu LEO
  • Ewidencja kontaktów z klientami

Wymagania:

  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym
  • Znajomość relacyjnych baz danych
  • Dobra znajomość SQL
  • Biegła znajomość obsługi komputera
  • Znajomość języka angielskiego
  • Podstawowa znajomość zagadnień finansowo-księgowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność szybkiego uczenia się

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stały rozwój kwalifikacji zawodowych, szkolenia
  • Miłą atmosferę w stabilnym zespole
  • Wyjazdy integracyjne
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Małe błędy w rekrutacji IT, które słono kosztują
Pozwól się krytykować czyli jak przyjmować negatywny feedback
Rekrutujesz programistów? Poznaj wyniki najnowszego raportu Stack Overflow!
Jak przygotować się do telefonicznej rozmowy rekrutacyjnej?
Jak zniechęcić kandydata do projektu rekrutacyjnego?
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!