Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- zapewnienie rzetelnego i terminowego wsparcia technologicznego oraz rozwiązywania problemów wewnętrznych i zewnętrznych klientów IT
- obsługa i monitorowanie bieżących zgłoszeń serwisowych (poprzez proces zarządzania incydentami) w celu terminowej realizacji potrzeb klientów
- rozwiązywanie problemów związanych z kwestią uwierzytelnień oraz problemów i awarii sprzętu PC, sieci, programów
- wdrażanie sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego oraz innych inicjatyw jako członek projektu
- wdrażanie oprogramowania
Oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w branży IT w środowisku międzynarodowym,
- wiedza z zakresu administracji komputerami opartymi o system Windows
- wiedza ogólna - obsługa informatyczna w zakresie:
- sieci LAN, WAN
- serwerów
- poczty elektronicznej - Microsoft Exchange
- sprzętu PC w tym aplikacji biurowych Microsoft
- wysokie umiejętności komunikacyjne
Mile widziane:
- certyfikacja Microsoft w zakresie systemów klienckich