2017-01-19 20:56

Oferta pracy: Oferta pracy IT Administrator IT / Helpdesk - język angielskiWarszawa

Zadania:

  • zapewnienie rzetelnego i terminowego wsparcia technologicznego oraz rozwiązywania problemów wewnętrznych i zewnętrznych klientów IT
  • obsługa i monitorowanie bieżących zgłoszeń serwisowych (poprzez proces zarządzania incydentami) w celu terminowej realizacji potrzeb klientów
  • rozwiązywanie problemów związanych z kwestią uwierzytelnień oraz problemów i awarii sprzętu PC, sieci, programów
  • wdrażanie sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego oraz innych inicjatyw jako członek projektu
  • wdrażanie oprogramowania

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w branży IT w środowisku międzynarodowym,
  • wiedza z zakresu administracji komputerami opartymi o system Windows
  • wiedza ogólna - obsługa informatyczna w zakresie:
    • sieci LAN, WAN
    • serwerów
    • poczty elektronicznej - Microsoft Exchange
    • sprzętu PC w tym aplikacji biurowych Microsoft
  • wysokie umiejętności komunikacyjne

Mile widziane:

  • certyfikacja Microsoft w zakresie systemów klienckich
Aplikuj na to stanowisko
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Zmiana ścieżki zawodowej. Jak zmienić wykonywaną profesję?
Top 10 języków programowania (część I)
Sygnały świadczące o tym, że czas wprowadzić zmiany w ofercie pracy IT
HR po pracy część III
Strażak, policjant czy dyrektor? Co dalej po studiach?
Zobacz podobne oferty pracy