2017-07-24 20:56

Oferta pracy: Oferta pracy IT Administrator IT / Helpdesk - język angielskiWarszawa

Zadania:

  • zapewnienie rzetelnego i terminowego wsparcia technologicznego oraz rozwiązywania problemów wewnętrznych i zewnętrznych klientów IT
  • obsługa i monitorowanie bieżących zgłoszeń serwisowych (poprzez proces zarządzania incydentami) w celu terminowej realizacji potrzeb klientów
  • rozwiązywanie problemów związanych z kwestią uwierzytelnień oraz problemów i awarii sprzętu PC, sieci, programów
  • wdrażanie sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego oraz innych inicjatyw jako członek projektu
  • wdrażanie oprogramowania

Od kandydata oczekujemy:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w branży IT w środowisku międzynarodowym,
  • wiedza z zakresu administracji komputerami opartymi o system Windows
  • wiedza ogólna - obsługa informatyczna w zakresie:
    • sieci LAN, WAN
    • serwerów
    • poczty elektronicznej - Microsoft Exchange
    • sprzętu PC w tym aplikacji biurowych Microsoft
  • wysokie umiejętności komunikacyjne

Dodatkowe atuty:

  • certyfikacja Microsoft w zakresie systemów klienckich
Aplikuj na to stanowisko
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

5 sposobów na pasywnych kandydatów
Rekrutacja IT na próbę – dlaczego warto sprawdzić się podczas symulowanej rozmowy kwalifikacyjnej
Jak zbudować markę dobrego pracodawcy? (część II)
6 nawyków najlepszych developerów
Outsiderzy z działu IT
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!