Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Projektowanie, wdrażanie rozwiązań w oparciu o technologie VoIP - Asterisk i tworzenie dokumentacji technicznej;
- Bezpośrednia współpraca z Klientem;
- Świadczenie usług wsparcia technicznego;
- Współpraca z różnymi zespołami biznesowymi i technicznymi zarówno wewnątrz organizacji jak i z Klientami;
- Instalowanie, konfigurowanie i administrowanie systemami operacyjnymi w szczególności w oparciu o Linuksa;
- Monitorowanie stanem systemów informatycznych;
- Rozwiązywanie problemów napływających do działu.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w zarządzaniu na serwerach jedną z dystrybucji Linux - RedHat / Centos / Debian / Ubuntu / Gentoo / ArchLinux;
- Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Linux;
- Znajomość LAN / WAN / DNS / PBX / VOIP / Asterisk;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2;
- Samodzielne i proaktywne podejście;
- Doświadczenia w pracy z systemami ticketowymi będzie dodatkowym atutem.
Proponujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o B2B;
- 4 tygodnie urlopu;
- Wybór laptopa i systemu operacyjnego (Macbook, Linux lub Windows);
- Premie wypłacane 2x w roku w oparciu o zysk firmy;
- Wielokulturowe środowisko pracy.
Mile widziane:
- Znajomość użytkowa (scripting) jednego z języków skryptowych: BASH/Python/PHP wspierających automatyzację procesów;
- Doświadczenie w pisaniu zapytań SQL (MySQL /MariaDB / PostgreSQL).