2017-01-25 13:39

Dla Naszego Klienta, jednej z największych firm medialnych w Polsce, szukamy osób na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Administrator Aplikacji Biznesowych - SharePoint - technologie Microsoft - dział ITWarszawa

Zakres obowiązków:

  • instalacja, konfiguracja i utrzymanie środowisk produkcyjnych w tym SharePoint
  • planowanie i instalacja poprawek, service pack'ów
  • współpraca z developerami w zakresie wdrażania aplikacji opartych o SP
  • wsparcie w zakresie administracji MS BizTalk Server i kilku mniejszych aplikacji
  • współpraca z innymi zespołami w zakresie utrzymania i rozwoju aplikacji
  • dbanie o bezpieczeństwo wewnętrznych aplikacji - we współpracy z działem bezpieczeństwa IT

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft SharePoint Server
  • minimum 2 lata doświadczenia jako administrator środowiska
  • znajomość systemów operacyjnych Windows Server
  • znajomość Microsoft SQL Server,
  • znajomość Microsoft SharePoint Designer oraz podstaw programowania
  • wykształcenie wyższe informatyczne
  • dobra znajomość języka angielskiego

Proponujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w największej prywatnej grupie medialnej w Polsce
  • możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia
  • pracę w nowoczesnym i przyjaznym biurowcu

Dodatkowe atuty:

  • znajomość Microsoft BizTalk Server
  • dobra znajomość technologii webowych Microsoft (IIS)
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Bieg z przeszkodami, czyli co utrudnia kobietom karierę w IT
Czego kandydaci oczekują od ogłoszeń o pracę?
Trudna sztuka budowania zaufania w zespole
Jak utrzymać produktywność pracując z domu
Co naprawdę motywuje millennialsów?
Zobacz podobne oferty pracy