Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie strategii rozwoju produktu
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów/usług, prowadzenie badań rynku oraz definiowanie potrzeb klientów w zakresie wdrożonych produktów/usług
- Analiza trendów rynkowych oraz konkurencji w zakresie oferty produktowej
- Utrzymywanie i rozwój relacji w branży
- Przygotowywanie wprowadzenia produktów na rynek oraz kampanii promocyjnych produktu w tym promocja produktów na targach, konferencjach
- Opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych a także wsparcie w opracowywaniu narzędzi promocyjnych oraz komunikacyjnych
- Wsparcie zespołu sprzedaży
Oczekiwania:
- Minimum 2-3 letnie ugruntowane doświadczenie związane z product management (rozwój, marketing, sprzedaż)
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek i skuteczność we wdrażaniu najlepszych rozwiązań problemów
- Rozwinięte umiejętności negocjacji i prezentacji dla różnych szczebli
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów
- Zdolność do podejmowania trafnych decyzji i dostarczania wyników na czas
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Ciekawą i stałą pracę w siedzibie firmy w Warszawie
- Uczestnictwo w ambitnych i innowacyjnych projektach
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i ciągły rozwój zawodowy
- Kontakt z nowymi technologiami
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym, entuzjastycznym zespole