Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Zarządzanie obszarem marketing automation (strategie, newsletter);
- Strategia działań CRM;
- Strategia komunikacji e-wydań;
- Analiza prowadzonych działań;
- Dbanie o zgodność procesów CRM z RODO;
- Optymalizacja wartości Klienta w czasie w oparciu o dane, trendy rynkowe;
- Tworzenie raportów i podsumowań wyników.
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Doświadczenia w email marketingu, CRM, strategii pozyskiwania i wykorzystywania kontaktów, segmentowaniu i analizowaniu;
- Znajomości narzędzi marketing automation;
- Wysokich umiejętności analitycznych (praca w oparciu o dane);
- Bardzo dobrej znajomości Excela lub zbliżonego narzędzia;
- Bardzo dobrej znajomości przepisów RODO;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
Proponujemy:
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym (4 dni zdalnie, 1 dzień z biura);
- Zatrudnienie w oparciu o B2B;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Ubezpieczenie grupowe;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Kartę Multisport.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w programach lojalnościowych i partnerskim będzie dodatkowym atutem.