Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Przyczynianie się do wdrożenia i realizacji strategii Analytics, dostarczanie bieżących informacji i praktycznych zaleceń;
- Bycie na bieżąco z rozwojem branży, najlepszymi praktykami i nowymi technologiami;
- Monitorowanie kluczowych KPI;
- Wsparcie dla zespołów e-commerce/programatic/CRM;
- Zwiększanie poziomu umiejętności korzystania z danych oraz wykorzystywania narzędzi raportowania w zespołach;
- Opracowywanie raportów i dashboardów;
- Analiza i łączenie danych z różnych źródeł takich jak Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, Google Trends przy pomocy SQL;
- Wybieranie i stosowanie odpowiednich technik analitycznych i statystycznych, aby pomagać w szeregu zadań takich jak: segmentacja, analiza trendów w celu identyfikacji wzorców zachowań, profilowanie Klientów, grupowanie słów kluczowych.
Wymagania:
- Doskonałej umiejętności prezentacji, komunikacji ustnej i wyjaśniania złożonych wyników i analiz osobom nietechnicznym w sposób jasny;
- Praktycznego podejścia do analizy na wszystkich etapach, od eksploracji danych po wizualizację;
- Umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie;
- Dbałości o szczegóły, umiejętności pracy z wieloma źródłami danych i łączenia ich w celu uzyskania odpowiedzi na kluczowe pytania biznesowe;
- Znajomości struktur baz danych i relacyjnych baz danych;
- Umiejętności czyszczenia, ponownego formatowania danych i rozwiązywania sporów;
- Bardzo dobrej znajomości SQL;
- Wysokorozwiniętych umiejętności wizualizacji - Excel, Power BI, Tableau etc;
- Dobrej znajomości języka angielskiego (B2).
Proponujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę lub B2B na okres 6-12 miesięcy.