Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Planowanie, prowadzenie, analizę i optymalizację kampanii digital;
- Tworzenie harmonogramów publikacji;
- Rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi digitalowych;
- Ścisłą współpracę z agencjami zewnętrznymi (domy mediowe, agencje reklamowe);
- Kompleksową obsługę kanałów omnichannel, w tym mierzenie efektywności.
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze marketingu online;
- Zaawansowana znajomość kanałów komunikacji digital;
- Doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu zintegrowanych kampanii digital;
- Podstawowa znajomość systemów analitycznych i trackujących;
- Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia;
- Wielozadaniowość i zdolność do samodzielnego prowadzenia projektów;
- Otwartość, komunikatywność, nastawienie na pracę w zespole;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
Proponujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o UoP / B2B;
- Wynagrodzenie podstawowe + premia;
- Możliwość pracy hybrydowej / zdalnej;
- Możliwość pracy przy ciekawych, wysokobudżetowych projektach;
- Benefity: pakiet medyczny i sportowy, zajęcia z języka angielskiego, bony świąteczne.