Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Opracowywanie planów działań projektów marketingowych w oparciu o przyjętą strategię marki;
- Przeprowadzenie krótko i długoterminowych analiz wyników prowadzonych projektów;
- Przygotowywanie rekomendacji działań;
- Prowadzenie kampanii on-line oraz off-line;
- Koordynowanie realizacji założonych celów marketingowych;
- Tworzenie komunikacji BTL i ATL;
- Efektywne zarządzanie budżetem;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, domy mediowe);
- Analiza trendów rynkowych.
Oczekiwania:
- Umiejętność strategicznego, długofalowego myślenia biznesowego;
- Świetna umiejętność planowania i organizacji;
- Nastawienie na współpracę i otwartą komunikację;
- Umiejętność współpracy z pozostałymi działami w firmie;
- Umiejętności analityczne;
- Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Praca stacjonarna w Centrum Warszawy (możliwość pracy hybrydowej);
- Elastyczne godziny pracy (start 8:00-10:00);
- Opieka medyczna;
- Karnet umożliwiający korzystanie z klubów na terenie całego kraju.