Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- współtworzenie, wdrażanie, nadzór i realizacja działań promocyjnych i marketingowych w różnych kanałach komunikacji on-line i off-line,
- opracowywanie materiałów promocyjnych, w tym w warstwie tekstowej; współpraca z grafikami przy tworzeniu rozwiązań wizualnych,
- planowanie, kontrola i rozliczanie powierzonych zadań i budżetów,
- wsparcie i współrealizacja projektów realizowanych w firmie,
- współtworzenie planów, raportów oraz analiz dotyczących realizowanych projektów,
- planowanie i organizowanie kampanii i akcji promocyjnych, kreowanie wizerunku i promocja firmy,
- obsługa mediów społecznościowych, negocjowanie warunków współpracy z reklamodawcami,
- monitorowanie skuteczności prowadzonych akcji marketingowych,
- sporządzanie analiz, statystyk oraz przygotowywanie raportów,
- wyznaczanie celów, zarządzanie pracą oraz dbanie o rozwój zawodowy Specjalisty ds. Marketingu,
- współpraca w zakresie działań marketingowych z oddziałami grupy w innych krajach.
Wymagania:
- kilkuletnie (3-5 lat) doświadczenie na tożsamym stanowisku w branży usług profesjonalnych (PR, marketing, komunikacja biznesowa, obsługa mediów społecznościowych, EB),
- wykształcenie wyższe kierunkowe lub kierunkowe studia podyplomowe,
- znajomość j. angielskiego na poziomie C1,
- doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- wspierający zespół,
- pracę hybrydową,
- biuro w centrum Warszawy.