Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- współpraca z managerami zespołu odpowiedzialnymi za obszar wdrożeń systemów IT oraz wsparcia klienta,
- wsparcie techniczne zespołu wdrożeniowego oraz samego klienta.
- analiza i kompilacja danych klientów
- parametryzacja produktów spółki pod poszczególne wdrożenia,
- obsługa klientów spółki w kontekście wsparcia w obszarze korzystania z produktów spółki
Oczekiwania:
- doświadczenie w obsłudze klienta komercyjnego
- umiejętność logicznego myślenia
- dobra znajomość Excela
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność oraz chęć pracy z danymi i nowoczesnymi systemami IT
Proponujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie, uwzględniające także dodatkowe benefity dla pracowników,
- szkolenia produktowe
- przyjazna, sprzyjającą kreatywnej pracy, atmosfera,
- wygodne warunki pracy.
Dodatkowe atuty:
- dobra znajomość języka rosyjskiego
- doświadczenie z branży IT i praca z SQL,
- doświadczenie z obszaru wdrożeń i/lub wsparcia technicznego dla klientów