Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Zarządzanie i koordynacja pracą zespołu Service Desk (konsultanci) świadczącego usługę zdalnego wsparcia IT (m. in. rekrutacja, motywacja, odpowiedzialność za rozwój kompetencji zespołu, ustalanie grafiku);
- Zapewnienie właściwego przepływu informacji i odpowiedniej komunikacji wewnątrz działu;
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi IT zgodnie z gwarantowanym SLA, monitorowanie wskaźników KPI dla usług;
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta - obsługa eskalacji;
- Identyfikowanie, wprowadzanie i koordynowanie usprawnień procesów obowiązujących w firmie
Oczekiwania:
- Doświadczenie w roli lidera dużego zespołu wsparcia użytkownika,
- Dobra znajomość systemów i narzędzi IT oraz kluczowych procesów informatycznych;
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, prezentacyjne;
- Analityczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku;
- Wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań, inicjatywa w działaniu, zaangażowanie w pracę i zorientowanie na realizację celów biznesowych;
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Proponujemy:
- Zatrudnienie w oparciu na UoP
- Pracę hybrydową (2-3 dni z biura w Warszawie)
- Stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Nowe technologie i szkolenia zapewniające rozwój zawodowy
- Pracę w ambitnym zespole, wspierającym kreatywność i rozwój
- Bogaty pakiet socjalny - opieka medyczna, karta lunchowa, dofinansowanie do kart fit profit i wiele innych