Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Koordynacja i zarządzanie marketingiem firmy;
- Planowanie i realizacja strategii oraz planów marketingowych, w tym związanych z budową świadomości marki w kanale partnerskim i konsumenckim;
- Ustalenie celów marketingowych (KPI);
- Analiza potrzeb i procesów zachodzących u partnerów i klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji;
- Tworzenie i nadzór nad budżetem marketingowym, jego wdrożenie oraz kontrola;
- Odpowiedzialność za spójność wizerunkową marki w komunikacji partnerskiej i konsumenckiej;
- Współudział w realizacji celów sprzedażowych we współpracy z Działem Sprzedaży i Działem Operacji;
- Współpraca z Działem Rozwoju Produktów nad atrakcyjnością oferty;
- Zarządzanie współpracą z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, domy mediowe, agencje eventowe, agencje social media, agencje badawcze, itd.).
Oczekiwania:
- Doświadczenie w pracy w dziale marketingu;
- Doświadczenie w kreowaniu oraz realizacji strategii i działań marketingowych;
- Doświadczenie w pracy o charakterze projektowym w strukturze matrycowej;
- Umiejętność zarządzania budżetem;
- Znajomość zagadnień z zakresu marketingu partnerskiego;
- Język angielski - poziom zaawansowany.
Firma oferuje:
- Wynagrodzenie podstawowe + premia regulaminowa;
- Elastyczna forma współpracy;
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop, monitor);
- Prywatna opieka medyczna (pakiet premium);
- Dofinansowanie szkoleń i kursów;
- Ubezpieczenie na życie;
- Zniżki na firmowe produkty i usługi.