Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za zbudowanie i zarządzanie zespołem rekruterów dedykowanym do obszaru BPO/BSS
- Tworzenie strategii biznesowej, planów oraz wizerunku marki
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w Polsce i Unii Europejskiej.
- Analiza potrzeb Klientów i dopasowanie najlepszego modelu usług
- Prowadzenie negocjacji sprzedażowych
- Po okresie wdrożenia, zarządzanie zespołem konsultantów / rekruterów
- Rejestracja aktywności sprzedażowej w dedykowanym rozwiązaniu - system CRM
Oczekiwania:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług rekrutacyjnych/ HR (obszar BPO/BSS) bądź innych usług do klienta biznesowego z tej branży
- Doświadczenie we współpracy z Klientem biznesowym
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych zarówno drogą telefoniczną jak i podczas spotkań
- Znajomość języka angielskiego min. B1
Firma oferuje:
- Solidną podstawę + jeszcze lepsze prowizje
- Pracę w stabilnej firmie (jesteśmy na rynku ponad 13 lat)
- Premie (kwartalne/roczne) za realizację planu
- Biuro zlokalizowane w centrum Warszawy blisko stacji metra "Rondo Daszyńskiego"
- Okazjonalną pracę zdalną
- Duże biurko i wygodny fotel
- Szybki laptop + dodatkowy monitor 22'-24"
- Elastyczne godziny pracy (8:00-18:00)
- Prywatną opiekę medyczną
- Świetną atmosferę - jesteśmy naprawdę zgranym zespołem i wzajemnie sobie pomagamy - wszyscy jesteśmy też "na Ty"