Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- planowanie zaawansowanych i długofalowych strategii obecności w wyszukiwarkach dla kluczowych klientów agencji,
- koordynacja strategicznych projektów SEM/SEO,
- obserwacja trendów na rynku mediów interaktywnych i ich implementacja w strategiach SEM/SEO,
- nadzór nad realizacją biznesowych celów klienta- analiza i monitoring strategii SEM/SEO,
- profesjonalny i merytoryczny kontakt z klientem, budowanie trwałej relacji z klientem,
- koordynacja współpracy pomiędzy domem mediowym a back office,
- aktywny udział w działaniach new bussines.
Wymagania:
- minimum 2-letniego doświadczenia w planowaniu i egzekucji kampanii w linkach sponsorowanych,
- bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z marketingiem w wyszukiwarkach i systemu Google Adwords, Google Analytics,
- aktualny Certyfikat Qualified Google Advertising Professional,
- umiejętności interesującego zaprezentowania przed klientem rekomendacji, strategii, oferty etc (również w języku angielskim),
- wysokiej kultury osobistej, bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
- zainteresowania mediami interaktywnymi i Internetem,
- biegłej znajomości języka angielskiego.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny,
- dużą samodzielność w zakresie realizacji własnych pomysłów/projektów,
- świetną atmosferę pracy w zgranym i kreatywnym zespole,
- szybki rozwój osobisty dzięki licznym szkoleniom i współpracy międzynarodowej,
- możliwość uczestniczenia w projektach wspierających największych reklamodawców na polskim rynku.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w działaniach związanych z eMarketingiem,
- wykształcenie: ekonomiczne lub społeczne (socjologia, ekonomia, metody ilościowe, marketing, psychologia lub zarządzanie).