Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń serwisowych
- rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu, aplikacji i systemów IT
- bieżące wsparcie dla użytkowników
- tworzenie dokumentacji i instrukcji dla użytkowników
- monitorowanie statusu zgłoszeń serwisowych
- testowanie nowo wdrożonych rozwiązań IT
Wymagania:
- praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft i Linux
- praktyczna znajomość systemów antywirusowych - preferowany Eset
- praktyczna znajomość budowy komputera
- praktyczna znajomość instalacji i konfiguracji sprzętu IT
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową i działaniem sieci komputerowych
- komunikatywność, dyspozycyjność, systematyczność, odpowiedzialność, dokładność
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie oraz pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość rozwoju zawodowego
- umowę o pracę na pełny etat