Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email)
- Udzielanie informacji o statusie zgłoszeń
- Rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych
- Współpraca z innymi działami i zespołami IT
- Serwis sprzętu i infrastruktury IT
- Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość systemów operacyjnych Mac OS X, Linux
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft
- bardzo dobra znajomości usługi Active Directory
- bardzo dobra komunikatywność - praca przy rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników,
- znajomość budowy sieci komputerowych
- umiejętność pracy z systemami do harmonogramowania zadań
- umiejętność szybkiej diagnozy problemów konfiguracyjnych
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznych
- znajomość mobilnych systemów operacyjnych (iOS, Android)
Proponujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie uznaniowe)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
- Szkolenia wewnętrzne
- Udział w konferencjach branżowych
- Wyjątkową atmosferę pracy w młodym i entuzjastycznym zespole.