Dla naszego klienta, firmy zajmującej się tworzeniem aplikacji biznesowych i edukacyjnych, poszukujemy obecnie osób na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Konsultant Helpdesk - Windows, Linux, Mac Warszawa

Realizowane zadania:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email)
  • Udzielanie informacji o statusie zgłoszeń
  • Rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych
  • Współpraca z innymi działami i zespołami IT
  • Serwis sprzętu i infrastruktury IT
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania

Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość systemów operacyjnych Mac OS X, Linux
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft
  • bardzo dobra znajomości usługi Active Directory
  • bardzo dobra komunikatywność - praca przy rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników,
  • znajomość budowy sieci komputerowych
  • umiejętność pracy z systemami do harmonogramowania zadań
  • umiejętność szybkiej diagnozy problemów konfiguracyjnych
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznych
  • znajomość mobilnych systemów operacyjnych (iOS, Android)

Firma oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie uznaniowe)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Udział w konferencjach branżowych
  • Wyjątkową atmosferę pracy w młodym i entuzjastycznym zespole.
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Kłamstewka nie takie niewinne czyli jak kandydatów zwodzą… rekruterzy

Na czym budować aplikacje, czyli subiektywne porównanie React, Angular 2 i Vue.js

Freelancer na urlopie – jak się zorganizować i nie zwariować?

5 wskazówek, jak napisać CV specjalisty IT

Kariera developera czyli po czym poznać, że programista to zawód dla ciebie

Zobacz podobne oferty pracy