Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Rozpoznawanie potrzeb organizacji oraz proponowanie usprawnień i rozwiązań w systemie Salesforce
- Uzgadnianie i analizowanie wymagań biznesowych z klientem wewnętrznym
- Projektowanie rozwiązań oraz opisywanie wymagań
- Wprowadzanie zmian w konfiguracji/parametryzacji systemu
- Udział w testach wdrażanych rozwiązań
- Ścisła współpraca z administratorami, programistami oraz użytkownikami systemu Salesforce,
- Bieżące wsparcie w ramach stabilizacji i utrzymania systemu
- Prowadzenie szkoleń dla użytkowników
- Dbanie o wysoki poziom zadowolenia użytkowników ze współpracy
- Twój sukces mierzony będzie terminowością oraz sprawnością realizacji powierzonych zadań
Wymagania:
- 2 letnie doświadczenie jako konsultant lub administrator Salesforce
- znasz jak prowadzić analizy, opisywać wymagania biznesowe oraz tworzyć specyfikację techniczne
- doświadczenie w implementacji procesów biznesowych oraz współpracy z administratorami i programistami
- umiejętność budowania relacji i komunikatywność
Oferujemy:
- zatrudnienie na UoP albo B2B
- szybki proces rekrutacyjny- 1 rozmowa
- elastyczny czas pracy
- kartę MultiSport, opieka medyczna
- karta kafeteryjna
- krótszy czas pracy w piątki
- obecnie praca zdalna, docelowo z biura w Warszawie