Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Stała współpraca z obecnymi klientami, rozbudowa portfolio świadczonych usług serwisowych u obecnych jak i przyszłych klientów
- Współudział (wraz z działem handlowym) w pozyskiwaniu nowych klientów na usługi rozwojowe dla Klientów
- Rekomendacja i wdrożenia narzędzi wspierających zarządzanie pracami rozwojowymi dla istniejącej bazy Klientów
- Odpowiedzialność za wykonanie rocznego budżetu zespołu, zarówno części przychodowej jak i kosztowej
- Kontrola i zatwierdzanie wycen prac rozwojowych dla Klientów i nadzór nad terminową realizacją tych prac
- Stała współpraca i tworzenia najlepszych praktyk z kluczowymi decydentami, w tym szukanie najlepszych rozwiązań wspierających dynamiczny rozwój organizacji
- Stała współpraca z działami sprzedaży i wdrożeń
- Uwspólnienie dokumentacji serwisowej
- Przygotowywanie raportów dotyczących działalności zespołu
- Monitorowanie codziennej pracy zespołu
- Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
- Prowadzenie coachingu i szkoleń dla pracowników zespołu
- Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
- Optymalizacja działań zespołu wsparcia
- Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych
Oczekiwania:
- Umiejętności systematycznego i uporządkowanego działania, organizowania własnego czasu pracy, zarządzania priorytetami
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie wdrożeniowej na stanowisku kierownika zespołu bądź podobne.
- Doświadczenie w prowadzeniu zespołu programistów i konsultantów technicznych dla przynajmniej jednego z typów rozwiązań: ERP, ETL, BI, CRM po stronie dostawcy usług.
- Doświadczenie we wdrożeniu najlepszych praktyk w zespole odpowiedzialnych za prace rozwojowe dla istniejącej bazy Klientów
- Umiejętność sprawnego zarządzania zespołem, dbanie o dobre relacje wewnątrz zespołu oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych
- Doświadczenie w zakresie audytu instalacji i stanu wdrożenia systemów u Klientów
- Doświadczenie w procesie ciągłego podnoszenia jakości usług
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem programistów / konsultantów nie mniejszym niż 10 osób
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem działu w tym estymacji kosztów i przychodów.
- Doświadczenie we współpracy z klientem zewnętrznym (proaktywne nastawienie do współpracy z klientem)
- Doświadczenie we wsparciu działu handlowego w zakresie pozyskiwania nowych projektów dla zespołu
- Rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia oraz doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych wyzwań
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
- Znajomość rozwiązań w zakresie ERP lub pokrewnych systemów
Proponujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet medyczny
- Samochód służbowy
- Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży IT,
- Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
- Dużą samodzielność i niezależność,