Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Praca z systemami wewnętrznymi firmy, świadczenie wsparcia dla użytkowników w zakresie działania systemów i ich funkcjonalności
- Zarządzenie katalogiem serwisowym, identyfikacja i automatyzacja powtarzalnych czynności administracyjnych (JIRA)
- Rozwiązywanie problemów i zapytań zgodnie z metodologią ITIL
- Poszerzanie Knowlage Base i identyfikacja dróg do polepszenia obsługi użytkowników
- Zapewnienie dostępu do platformy i jej pełnego funkcjonowania po troubleshootingu poprzez regularne follow-upy
- Współpraca ze specjalistami 2 linii wsparcia
- Proaktywną pracę z zespołem i użytkownikiem końcowym przy usprawnianiu działania platformy
- Prowadzenie statystyk i raportów pod kątem stanu i użyteczności platformy
Oczekiwania:
- Co najmniej rok doświadczenia w prowadzeniu wsparcia 1 linii lub przy wsparciu technicznym użytkownika
- Wysoka komunikatywność, znajomość reguł i praktyk dobrej obsługi klienta
- Doświadczenie przy wdrażaniu produktów IT
- Werbalna i pisana komunikacja z możliwością efektywnego wytłumaczenia w prostych słowach zawiłości systemów IT w języku polskim i angielskim
- Dostępność do pracy w systemie zmianowym w godzinach 8:00-16:00 i 10:00-18:00
- Okazjonalna, całodobowa dostępność do pracy "na telefon" (dodatkowo płatna)
Firma oferuje:
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w innowacyjnej firmie tworzącej najbardziej obiecujący projekt z obszaru SaaS
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
- Możliwość pracy w biurze w Warszawie lub w biurze w Mikołowie
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w branży eCommerce/Transportation Logistics Services
- Doświadczenie przy produkcji oprogramowania (php, sql, etc.)
- Umiejętność sporządzania i czytania dokumentacji technicznej
- Certyfikacja ITIL
- Znajomość JIRA, Confluence