Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie modeli, które identyfikują wartość różnych reklam w różnych sytuacjach, a tym samym umożliwiają określenie najlepszej reklamy oraz jej wartości.
- W tym celu będzie wykonywała analizy dużych zbiorów danych (large scale data analysis) oraz budowała wysokowydajne biznesowe modele podejmowania decyzji w czasie rzeczywistym.
- Owe modele będą w pełni samodzielnie przez tą osobę rozwijane, testowane, selekcjonowane oraz oceniane.
- Ponadto taka osoba będzie wspierała mniej doświadczonych członków zespołu w rozwijaniu podobnych umiejętności.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne - preferowane kierunki:
- Matematyka,
- Fizyka,
- Informatyka.
- Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych ze statystyką, modelowaniem numerycznym, analizą numeryczną.
- Znajomość baz danych NoSQL takich jak Cassandra i MongoDB.
- Znajomość Apache Hadoop lub innych systemów MapReduce.
- Doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych - large scale data systems.
- Znajomość systemu Linux lub UNIX.
- Co najmniej podstawowa znajomość języków programowania: C++, Python, Java.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Umiejętności analityczne i statystyczne.
- Zdolność do zajmowania się tematami złożonymi i rozbudowanymi.
- Umiejętność spojrzenia na całość problemu, nastawienie projektowe.
Oferujemy:
- Kontrakt długoterminowy
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju
- Możliwość częściowej pracy zdalnej
- Elastyczne godziny pracy