Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Odpowiedzialność za opracowanie, wdrożenie i egzekwowanie strategii sprzedażowej spółki
- Zarządzanie zespołem sprzedaży, lead generation, presales
- Zarządzanie lejkiem sprzedaży
- Osiąganie celów strategicznych poprzez zapewnianie adekwatnej jakości lejka sprzedaży
- Zarządzanie wieloma wieloetapowimy procesami sprzedaży na rynku UE
- Kompetencje pozwalające na skuteczne budowanie oraz zamykanie skomplikowanych sprzedaży u rozproszonych klientów międzynarodowych
- Standaryzacja procesów w podległym dziale sprzedaży,
- Standaryzacja i rozliczalność procesów sprzedaży, marketingu i presales
- Rozwój systemu CRM w zakresie automatyzacji procesów sprzedaży
- Identyfikacja potencjalnych hipotez dotyczących czynników zwiększających prawdopodobieństwo dosprzedaży / sprzedaży krzyżowej (up-sell i x-sell) i ich weryfikacja
- Monitorowanie działu marketingu przede wszystkim pod wzgędem efektywności realizowanych kampanji sprzedażowych, budżetu oraz zdefiniowanych celów
- Bieżące analizowanie wskaźników oraz skuteczności prowadzonych działań, służące zapewnieniu przewidywalności osiągania celów sprzedaży
Wymagania:
- Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze ERP
- Doświadczenie we wdrażaniu i opracowywaniu strategi sprzedaży zarówno na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych,
- Doświadczenie w zarządzaniu pionem sprzedaży skomplikowanych rozwiązań korporacyjnych IT
- Doświadczenie w zarządzaniu pionem presales i działem marketingu
- Doświadczenie poparte sukcesami we wdrażaniu strategii sprzedaży
- Doświadczenie w pracy z systemami ERP i systemami CRM,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Wykształcenia wyższego lub adekwatne doświadczenie
Firma oferuje:
- Niezbędne narzędzia pracy
- Szybką ścieżkę rozwoju do członka zarządu