Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Udział w analizie wymagań funkcjonalnych systemów klasy ITSM
- Konfiguracja, implementacja i wdrażanie systemów klasy ITSM na środowisku u Klienta
- Przeprowadzanie szkoleń dla Klienta końcowego
- Stosowanie dobrych praktyk w celu efektywnej i właściwej implementacji produktu z zadanego zakresu
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie we wdrażaniu systemów klasy ITSM
- Znajomość środowiska MS Windows i Active Directory, na poziomie umożliwiającym konfigurację i instalację systemów klasy ITSM
- Znajomość technologii baz danych MS SQL lub Oracle
- Umiejętność pracy w trybie projektowym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym (w stopniu pozwalającym na komunikację i pracę z dokumentacją produktową)
Oferujemy:
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
- Zatrudnienie w oparciu o:
- umowę B2B z płatnym urlopem
- umowę o pracę
- Premie uznaniowe
- Pakiet benefitów opłacanych przez pracodawcę:
- Pakiet medyczny
- Karta MultiSport
- Ubezpieczenie na życie
- Szeroki pakiet szkoleń krajowych i zagranicznych;
- Pracę w otwartym i rozrywkowym zespole ludzi tworzących przyjazną atmosferę pracy
- Możliwości rozwoju i wdrażania własnych pomysłów w oparciu o najnowsze dostępne technologie
- Praca stacjonarna w biurze w Warszawie z możliwością okazjonalnej pracy zdalnej - do uzgodnienia
Mile widziane:
- Znajomość systemu CA Service Desk Manager lub ServiceNow
- Umiejętność programowania w językach JavaScript, HTML/CSS
- Umiejętność implementacji integracji w oparciu WS
- Certyfikat ITIL Foundation (lub wyższy)