Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Zarządzanie zespołem Service Desk
- Odpowiedzialność za działania swojego zespołu
- Zapewniania wysokiego poziomu jakości obsługi
- Przekazanie konstruktywnej informacji zwrotną i wskazówek członkom zespołu
- Współpraca z naszym klientem dla podnoszenia jakości i optymalizacji obsługi
Oczekiwania:
- min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Service Desk
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętności działania pod presją czasu
- Samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność
- Angielski-B2
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o prace
- Opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie,kartę lunchową
- Szkolenia
- Możliwość wpływu na projekt