Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem na rynku związań omnichannel contact center w modelu chmurowym, obsługującym klientów polskich i zagranicznych, szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Management) Warszawa

Formy umowy: Umowa o pracę B2B / Kontrakt

Zakres obowiązków:

  • PreSales
    • wstępna analiza potrzeb klienta, przygotowanie demo, koncepcji prezentacji, informacji do zebrania na spotkaniu
    • prezentacja demo, zebranie potrzeb funkcjonalnych klienta, analiza wykonalności i alternatyw
  • Project Management
    • przygotowanie definicji projektu [wymagania biznesowe, techniczne, funkcjonalne, harmonogramu]
    • prowadzenie projektu, komunikacja i koordynacja z Klientem i zespołami firmy
    • przeprowadzenie szkoleń i analizy po projektowej
    • Ewolucja
    • budowanie relacji doradcy klienta i adwokata klienta w firmie
    • ciągłe zrozumienie potrzeb klienta biznesowych i funkcjonalnych w kontekście rozwoju rozwiązań firmie i nowym możliwości
    • analiza danych klienta, usystematyzowana komunikacja z klientem, prezentacja nowych rozwiązań w koordynacji ze Account Managerem
    • kontrola jakości wsparcia technicznego udział w ścieżce eskalacyjnej, koordynacja z zespołami firmy i producentami rozwiązań
  • Rozwój firmy
    • szukanie rozwiązań na rynku, analiza ich przydatności, inicjacja relacji z potencjalnymi partnerami
    • inicjatywa w rozwoju rozwiązań własnych firmy [wpływ na roadmapę] i dostawców rozwiązań
    • inicjatywa w lepszej organizacji firmy, strategii, indywidualnym rozwoju

Oczekiwania:

  • doświadczenie w rozwoju i utrzymaniu systemów contact center w dużych organizacjach
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów IT z obszaru contact center w dużych organizacjach
  • głęboka wiedza zagadnień biznesowych obsługi klienta w ramach contact center
  • głęboka wiedza terminologii, KPIs Contact Center
  • poglądowa wiedza na temat zagadnień sieciowych, integracyjnych, bazodawnowych
  • chęć rozwoju, wysoki poziom zaangażowania, empatii, umiejętności pracy w zespole, dbałość o szczegóły
  • znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą wielokanałową w contact center (czat, email)

Firma oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • budżet szkoleniowy
  • ubezpieczenie Medicover
  • karta Multisport
  • realna możliwość rozwoju zawodowego

Mile widziane:

  • doświadczenie z użyciem AI w Contact Center (boty)
  • doświadczenie z użyciem i wdrożeniami CRM
  • zagadnienia customer engagement
  • kreowanie roadmapy rozwoju produktu,
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu IT:

Zobacz podobne oferty pracy