Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- dobór rozwiązań, przygotowanie koncepcji technicznej uruchomienia (integracja, sieć, development)
- udział w uruchomieniu, konfiguracja, testy, szkolenia, współpraca z Klientem i zespołami firmy)
- analiza techniczna, testy nowych rozwiązań, inicjatywa w znalezieniu nowych rozwiązań
- tworzenie wiki uruchomionego rozwiązania i jego utrzymanie wraz z rozwojem
- wsparcie przy awariach, nieszablonowych problemach
- dbanie o jakość dostarczanego rozwiązania i inicjatywa w jego ulepszaniu (EVOLUCJA)
- inicjatywa w lepszej organizacji firmy, strategii, indywidualnym rozwoju
Wymagania:
- doświadczenie we wdrażaniu, rozwoju i utrzymaniu systemów contact center ((PureConnect a najlepiej na PureCloud/Genesys Cloud)
- znajomość zagadnień sieci IP (routing, ipsec, firewall, QoS, Jitter
- znajomość zagadnień VoIP (SIP, WebRTC)
- znajomość rozwiązań bazodanowych (SQL i inne - proste zapytania, własne procedury składowe)
- znajomość zagadnień integracji (web serwisy)
- chęć rozwoju, wysoki poziom zaangażowania, empatii, umiejętności pracy w zespole, dbałość o szczegóły
- znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą wielokanałową w contact center (czat, email)
- doświadczenie w raportowaniu i rozumieniu KPI Contact Center
- znajomość terminologii contact center
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- budżet szkoleniowy
- ubezpieczenie Medicover
- karta Multisport
- realna możliwość rozwoju zawodowego
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie z technologiami AI (boty, dialogflow,ASR)
- technologie chmurowe (AWS, GCP, AZURE)
- system CRM (MS Dynamics, Saleforce, Sugar CRM inne)
- znajomość Genesys CLOUD (PureCloud)
- zagadnienia customer engagement
- znajomość zagadnień .NET, WebServices, SSRS.
- Linux, Windows Server, Zabbix.