Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Zarządzanie realizacją projektów wdrożeniowych IT
- Zarządzanie zespołem inżynierów IT w zakresie realizacji projektów
- Planowanie i nadzór nad terminową realizacją wszystkich etapów projektów
- Organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie działań wszystkich uczestników projektów
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i bieżące aktualizowanie informacji u wszystkich członków zespołu projektowego
- Sporządzanie raportów z przebiegu realizacji prowadzonych prac
- Zamknięcie i rozliczenie projektów
- Kontakt z klientami i reprezentowanie firmy na zewnątrz
Wymagania:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych
- Komunikatywności, bardzo dobrej organizacji swojej pracy
- Znajomości specyfiki funkcjonowania Contact Center
- Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL, systemów sieciowych, systemów zarządzania IT
Nasz idealny kandydat, to osoba która pracowała przy wdrażaniach systemów Call Center lub zajmowała się ich obsługa (najlepiej firmy Genesys).
Proponujemy:
- Szybki proces rekrutacyjny - 1 spotkanie
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
- Premię kwartalną
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów, bliski kontakt ze współpracownikami, brak charakteru korporacji
- Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju i awansu
- Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych
- Elastyczne godziny pracy
Mile widziane:
Znajomość systemów Contact Center Genesys, Interactive Intelligence (może być również doświadczenie z systemami innych firm)