Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami
- instalacja i konfiguracja oprogramowania
- przyjazna współpraca z klientem
- wspieranie rozwoju systemów
Wymagania:
- 1 rok doświadczenia we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center
- znajomości Customer Interaction Center firmy Genesys/Interactive Intelligence
- znajomości zagadnień telekomunikacyjnych
- umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
- znajomości rozwiązań Microsoft, SQL
- chęci do nauki
Firma oferuje:
- szybki proces rekrutacyjny - 1 spotkanie
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
- premię kwartalną
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów, bliski kontakt ze współpracownikami, brak charakteru korporacji
- stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku
- kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
- możliwość rozwoju i awansu
- uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
- elastyczne godziny pracy
Mile widziane:
- certyfikaty (np. Microsoft, SQL,ININ, Genesys, itp.).