Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Analiza procesów biznesowych Klienta
- Opracowanie koncepcji oraz ich realizacja w uzgodnieniu z kierownikiem projektu
- Wdrażanie systemu Enova365 w obszarze modułu Księgowość, Środki Trwałe, analizy MS Excel, ewidencja środków pieniężnych
- Konfiguracja systemu u Klienta w oparciu o przeprowadzoną analizę
- Prowadzanie szkoleń klienckich
- Doradztwo przy optymalizacji procesów biznesowych i ich odzwierciedleniu w systemie ERP
- Tworzenie dokumentacji wdrożeniowej
- Wsparcie Klientów po wdrożeniu
Oczekiwania:
- Praktycznej i merytorycznej znajomości obszaru finanse i księgowość (wymaganie konieczne)
- Wyższego wykształcenia - kierunek finanse i rachunkowość lub ekonomia
- 2-3 doświadczenia na podobnym stanowisku lub na stanowisku pracownika działu księgowości
- Samodzielności i zorientowania na rozwiązanie
- Umiejętności pracy w zespole
- Chęci podnoszenia własnych kompetencji
- Prawo jazdy kat. B
Proponujemy:
- Możliwość prowadzenia wdrożeń/współpracy z firmami typu Ringier Axel Springer czy też Wittchen
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Pakiet benefitów:
- karta MultiSport
- ubezpieczenie medyczne
- Uczestnictwo w interesujących projektach
- Dostęp do najnowszych technologii
- Możliwości rozwoju
- Kursy i szkolenia doskonalące umiejętności
- Dostęp do najnowszych technologii
- Przyjazną atmosferę w pracy
Mile widziane:
- Doświadczenie we wdrażaniu i administrowaniu systemem ENOVA365 lub praca na tym systemie
- Znajomość języka angielskiego