Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Realizacja celów sprzedażowych, CAC, LTV
- Zarządzanie i dbanie o swój zespół
- Odpowiedzialność za spójność wizualną marki
- Tworzenie oraz implementacja strategii marketingowej 360 na rynku polskim i za granicą
- Analiza sprzedaży online i offline oraz wyciąganie wniosków
- Planowanie skutecznych działań wizerunkowych marki
- Odpowiedzialność za wyniki działu performance marketingu
- Współpraca z działem sprzedaży, produktu i retail
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy z marką omnichannel lub przekrojowe doświadczenie w marketingu 360
- Umiejętność stawiania celów sobie i zespołowi oraz poczucie odpowiedzialności za ich realizację
- Zamiłowanie do Social Media, e-commerce i retail
- Podejście Lean do biznesu
Jeżeli jesteś...
- Osobą proaktywną, wciąż szukającą rozwiązań nakierowanych na wzrost sprzedaży
- Osobą kreatywną, znajdującą najefektywniejsze formy komunikacji marketingowej w celu zwiększenia widoczności marki
- Osobą wyciągającą dobre wnioski z analizy dostępnych danych
- Osobą, która niestrudzenie obniża CAC i zwiększa LTV
- Osobą otwartą na innowacje w obszarze marketingu
- Osobą elastyczną i dynamiczną, potrafiącą priorytetyzować działania swoje i swojego teamu
Proponujemy:
- Umowę B2B z płatnym urlopem (umowę o pracę również bierzemy pod uwagę)
- Atrakcyjne wynagrodzenie 15 - 20k netto + VAT
- Ubezpieczenie medyczne
- Możliwa praca częściowo zdalna
- Możliwość realnego kształtowania strategii marketingowej marki i realizacji własnych pomysłów
- Możliwości rozwoju na wyższe stanowiska (np.: członek zarządu) oraz pomocy w rozwijaniu innych
- Pracę w zaangażowanym, młodym zespole nastawionym na cel
- Pracę w pięknie odrestaurowanym wnętrzu stuletniej kamienicy
- Komfortowe warunki pracy i startupową atmosferę
Dodatkowe:
Możesz załączyć linki do swoich wystąpień, artykułów, tekstów lub czegoś, czym chcesz się pochwalić.