Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Wdrażanie u Klientów systemu Enova365 w obszarze modułu Księgowość, Środki Trwałe, analizy MS Excel, ewidencja środków pieniężnych
- Analiza procesów biznesowych Klienta
- Opracowanie koncepcji oraz ich realizacja w uzgodnieniu z kierownikiem projektu
- Konfiguracja systemu u klienta w oparciu o przeprowadzoną analizę,
- Prowadzanie szkoleń klienckich
- Doradztwo przy optymalizacji procesów biznesowych i ich odzwierciedleniu w systemie ERP
- Tworzenie dokumentacji wdrożeniowej
- Wsparcie klientów po wdrożeniu
Oczekiwania:
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub na stanowisku pracownika działu księgowości
- Praktycznej i merytorycznej znajomości obszaru finanse i księgowość (wymaganie konieczne)
- Wyższego wykształcenia - kierunek finanse i rachunkowość lub ekonomia (minimum licencjat / inżynier)
- Samodzielności i zorientowania na rozwiązanie
- Umiejętności pracy w zespole
- Chęci podnoszenia własnych kompetencji
- Prawo jazdy kat. B
Proponujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
- Pakiet benefitów:
- karta MultiSport
- ubezpieczenie medyczne
- Uczestnictwo w interesujących projektach
- Możliwości rozwoju
- Kursy i szkolenia doskonalące umiejętności
- Dostęp do najnowszych technologii
- Przyjazną atmosferę w pracy
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie we wdrażaniu i administrowaniu systemem ENOVA365 lub praca na tym systemie
- Znajomość j. angielskiego