Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Wsparcie działań handlowych (wspólnie z DSM) w obszarze realizacji usług IT
- Analiza i optymalizacja procesów realizacji usług IT
- Tworzenie i analiza statystyk związanych z realizacją usług IT oraz uruchamianie działań korygujących w obszarze serwisu
- Wsparcie Koordynatorów Wsparcia w obszarze narzędziowym, raportowym i rozliczeniowym dostarczanych usług
- Wsparcie w efektywnym zarządzaniu zasobami zgodnie z priorytetami realizacji usług IT oraz SLA
- Zarządzanie kontraktami utrzymaniowymi
- Umiejętność współpracy z Klientem międzynarodowym (wymagana wysoka komunikatywność oraz swobodne posługiwanie się językiem angielskim)
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisko Konsultanta ds serwisu aplikacji/Koordynatora ds serwisu
- Praktyczna znajomość metodyk koordynacji działem serwisu ITIL / ITSM
- Doświadczenie w realizacji usług serwisu dla przynajmniej jednego z typów rozwiązań: ERP, ETL, BI, CRM po stronie dostawcy usług mile widziane
- Doświadczenie we współpracy z klientem zewnętrznym
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, lub ekonomiczne)
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet medyczny
- Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży IT,
- Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;