Dla naszego Klienta, Gold Partnera jednego z największych producentów systemów ERP, działającej na rynku wdrożeniowym Polski oraz innych krajów europejskich szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Manager Działu Serwisu Warszawa

Formy umowy: B2B / Kontrakt

Zadania:

  • Rekomendacja i wdrożenia narzędzi wspierających zarządzanie serwisem
  • Stała współpraca z obecnymi klientami, rozbudowa portfolio świadczonych usług serwisowych u obecnych jak i przyszłych klientów
  • Współudział (wraz z działem handlowym) w pozyskiwaniu nowych klientów na usługi serwisu
  • Odpowiedzialność za wykonanie rocznego budżetu działu, zarówno części przychodowej jak i kosztowej
  • Kontrola budżetu i wykonania umów serwisowych
  • Opracowanie i wdrożenie powtarzalnych procesów zarządzania usługami serwisowymi, metod pomiaru i raportowania, narzędzi i standardów.
  • Stała współpraca i tworzenia najlepszych praktyk z kluczowymi decydentami, w tym szukanie najlepszych rozwiązań wspierających dynamiczny rozwój organizacji
  • Stała współpraca z działami sprzedaży i wdrożeń
  • Uwspólnienie dokumentacji serwisowej
  • Standaryzacja i wdrożenie uwspólnionych najlepszych praktyk w ramach nowych jak i obecnie świadczonych usług serwisowych
  • Przygotowywanie raportów dotyczących działalności działu
  • Kierowanie pracami działu serwisu w tym stały monitoring wykonania umów SLA,
  • Monitorowanie codziennej pracy zespołu
  • Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
  • Prowadzenie coachingu i szkoleń dla pracowników zespołu serwisu
  • Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
  • Optymalizacja działań zespołu wsparcia
  • Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie wdrożeniowej na stanowisku, kierownika działu serwisu bądź podobne.
  • Doświadczenie w prowadzeniu działu serwisu dla przynajmniej jednego z typów rozwiązań: ERP, ETL, BI, CRM po stronie dostawcy usług.
  • Doświadczenie we wdrożeniu najlepszych praktyk w dziale serwisu
  • Umiejętność sprawnego zarządzania zespołem, dbanie o dobre relacje wewnątrz zespołu oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych
  • Praktyczna znajomość metodyk zarządzania działem serwisu ITIL / ITSM
  • Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych wspierających procesy serwisowe.
  • Doświadczenie w zakresie audytu projektów serwisowych
  • Doświadczenie w obliczaniu kosztowości i ROI dla usług serwisowych
  • Doświadczenie w procesie ciągłego podnoszenia jakości usług
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisu nie mniejszym niż 10 osób
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem działu w tym estymacji kosztów i przychodów.
  • Doświadczenie we współpracy z klientem zewnętrznym (proaktywne nastawienie do współpracy z klientem)
  • Doświadczenie we wsparciu działu handlowego w zakresie pozyskiwania nowych klientów
  • Rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia oraz doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych wyzwań
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
  • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, lub ekonomiczne)
  • Znajomość rozwiązań w zakresie ERP, ETL, BI, CRM

Proponujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet medyczny
  • Samochód służbowy
  • Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży IT,
  • Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
  • Dużą samodzielność i niezależność,
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu IT:

Zobacz podobne oferty pracy