Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Rekomendacja i wdrożenia narzędzi wspierających zarządzanie portfelem projektów i sprawozdawczości w zakresie realizowanych projektów.
- Opracowanie i wdrożenie powtarzalnych procesów zarządzania projektem, metod pomiaru i raportowania projektów, narzędzi i standardów obejmujących: zakres, harmonogram, budżet i ryzyko projektowe.
- Stała współpraca i tworzenia najlepszych praktyk z kluczowymi decydentami, w tym szukanie najlepszych rozwiązań wspierających dynamiczny rozwój organizacji
- Stała współpraca z działami sprzedaży, wdrożeń, IT i serwisu
- Stworzenie struktur PMO
- Uwspólnienie (i w razie potrzeby wsparcie) wymaganej przez klientów przygotowywanej przez kierowników projektów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji biznesowej projektu / harmonogramów / budżetów / innych standardowych dokumentów
- Wsparcie kierowników projektów w przygotowaniu analizy projektowej, analizy kosztów i korzyści, analizy zwrotu z inwestycji oraz innymi powiązanymi analizami inwestycji projektowych.
- Opracowanie standardów tworzenia dokumentacji projektowej w ramach portfolio projektów oraz procesu sprawozdawczości z postępów prac w obszarze zarządzania projektami
- Uwspólnienie dla całej organizacji procesu podejmowania decyzji w sprawie priorytetów projektów, poprzez przygotowywanie materiałów/sprawozdań oraz dokumentowanie decyzji i informowanie o nich zainteresowanych stron.
- Nadzór nad jakością prowadzenia projekt oraz dbanie o prawidłową dokumentację projektową
- Standaryzacja i wdrożenie uwspólnionych najlepszych praktyk w ramach nowych jak i obecnie prowadzonych projektów
- Opis, rozwój, wdrożenie oraz egzekutywa metodyk zarządzania projektami, w szczególności w zakresie metodyk zwinnych (Agile)
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie wdrożeniowej na stanowisku, Project Portfolio Manager, Senior Project Manager bądź podobne.
- Doświadczenie we wdrożeniu metodyk zarządzania portfelem projektów
- Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych wspierających procesy zarządzania portfelem projektów.
- Wsparcie kierowników projektów w opracowywaniu dokumentacji projektowej, w zakresie:
- Celów i budżetów
- Prawidłowego definiowania biznesowych właścicieli projektów oraz sponsorów projektów
- Uwspólnionego sposobu raportowania z postępów w projektach
- Doświadczenie w zakresie audytu projektów lub/i prowadzenia sesji szkoleniowych opartych o najlepsze praktyki i błędy w zamkniętych projektach
- Doświadczenie w procesie raportowanie portfela projektów (w tym budżetów poszczególnych projektów jak i portfela projektów)
- Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu strategią portfela projektów, w tym ryzyk
- Doświadczenie w obliczaniu kosztowości i ROI dla projektów IT
- Umiejętność dostrzegania krytycznych detali w projektach, uwspólnienia procesów zarządzania projektami
- Doświadczenie w procesie ciągłego podnoszenia jakości usług
- Doświadczenie w rozwoju "organizacji uczącej się"
- Rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia oraz doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych wyzwań
- Doskonałe umiejętności komunikacji wielokanałowej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, lub ekonomiczne)
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet medyczny
- Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży IT,
- Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
- Dużą samodzielność i niezależność,
Mile widziane:
- Znajomość rozwiązań w zakresie ERP, ETL, BI, CRM
- Znajomość rozwiązań portalowych w tym Microsoft SharePoint