Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes
- Definiowanie poziomów wsparcia dla świadczonych usług IT
- Zarządzanie katalogiem usług
- Zarządzanie podwykonawcami w oparciu o umowy SLA
- Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
- Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych
- Współpraca w ramach środowiska międzynarodowego
- Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie;
- Ciągłe dopasowywanie oferty usług w obszarze ich zakresu oraz poziomu do wymagań klientów;
- Zapewnienie informacji wymaganej do efektywnego i skutecznego zarządzania usługami IT;
- Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ciągłego doskonalenia;
- Zarządzanie ryzykiem
- Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i zarządzania wiedzą
- Zarządzanie procesem zarządzania incydentami, incydentami krytycznymi oraz problemami
- Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
- Ustalenie i monitorowanie na bieżąco standardu usług i standardu obsługi Klienta
- Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
- Usprawnianie funkcjonujących procesów, procedur w zakresie świadczonych usług IT i definiowanie standardów
- Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
- Współdziałanie w zakresie poprawy obsługi klienta poprzez aktywne reagowanie na zapytania i rozpatrywanie skarg
- Odpowiedzialność za budżet świadczonych usług IT
- Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
- Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami.
- Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
- Współpraca z klientem wewnętrznym i zarządzanie jego oczekiwaniami.
- Współdziałanie z klientami w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy
- Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
- Opracowanie i aktualizacja procedur serwisowych dla wszystkich świadczonych usług, zasad i standardów
- Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów wewnętrznych i prezentacja ich klientom
- Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele jakościowe i ilościowe
- Rozwiązywanie problemów i konfliktów
- Zarządzanie i rozwój podległych pracowników
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne;
- Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
- Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
- Orientacja na realizację celów biznesowych;
- Umiejętność działania pod presją czasu;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
- Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Udział w ciekawych, kluczowych dla działania organizacji projektach
- Szeroki pakiet benefitów
- Niezbędne narzędzia pracy
- Laptop, komórka
- Szkolenia dopasowane do potrzeb
Mile widziane:
- Umiejętności analityczne;
- Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia;
- Certyfikat ITIL;