Dla naszego Klienta, dużej, międzynarodowej organizacji szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT Warszawa

Formy umowy: Umowa o pracę

Realizowane zadania:

  • Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes
  • Definiowanie poziomów wsparcia dla świadczonych usług IT
  • Zarządzanie katalogiem usług
  • Zarządzanie podwykonawcami w oparciu o umowy SLA
  • Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
  • Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych
  • Współpraca w ramach środowiska międzynarodowego
  • Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie;
  • Ciągłe dopasowywanie oferty usług w obszarze ich zakresu oraz poziomu do wymagań klientów;
  • Zapewnienie informacji wymaganej do efektywnego i skutecznego zarządzania usługami IT;
  • Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ciągłego doskonalenia;
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i zarządzania wiedzą
  • Zarządzanie procesem zarządzania incydentami, incydentami krytycznymi oraz problemami
  • Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
  • Ustalenie i monitorowanie na bieżąco standardu usług i standardu obsługi Klienta
  • Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
  • Usprawnianie funkcjonujących procesów, procedur w zakresie świadczonych usług IT i definiowanie standardów
  • Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
  • Współdziałanie w zakresie poprawy obsługi klienta poprzez aktywne reagowanie na zapytania i rozpatrywanie skarg
  • Odpowiedzialność za budżet świadczonych usług IT
  • Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
  • Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami.
  • Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
  • Współpraca z klientem wewnętrznym i zarządzanie jego oczekiwaniami.
  • Współdziałanie z klientami w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy
  • Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
  • Opracowanie i aktualizacja procedur serwisowych dla wszystkich świadczonych usług, zasad i standardów
  • Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów wewnętrznych i prezentacja ich klientom
  • Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele jakościowe i ilościowe
  • Rozwiązywanie problemów i konfliktów
  • Zarządzanie i rozwój podległych pracowników

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne;
  • Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
  • Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
  • Orientacja na realizację celów biznesowych;
  • Umiejętność działania pod presją czasu;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
  • Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.

Firma oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Udział w ciekawych, kluczowych dla działania organizacji projektach
  • Szeroki pakiet benefitów
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Laptop, komórka
  • Szkolenia dopasowane do potrzeb

Dodatkowe atuty:

  • Umiejętności analityczne;
  • Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia;
  • Certyfikat ITIL;
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Lojalność wobec pracodawcy – wartość czy przeżytek?

Jak zostać iOS developerem?

Grywalizacja czyli jak wygrać etat?

Koszty niewłaściwych decyzji rekrutacyjnych. Jak ich unikać?

Jak przyciągnąć i zatrzymać Millenialsów?

Zobacz podobne oferty pracy