Dla jednego z naszych Klientów dużej, międzynarodowej firmy z branży retail, posiadającego sieć sklepów z dobrami konsumpcyjnymi, oraz rozbudowaną sprzedaż Internetową którego strony e-commerce odwiedza miesięcznie ponad 4 miliony klientów, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Kierownik ds zarządzania incydentami, problemami oraz usługami IT Warszawa

Formy umowy: Umowa o pracę B2B / Kontrakt

Zadania:

  • Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
  • Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes
  • Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych
  • Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie
  • Ciągłe dopasowywanie oferty usług, ich zakresu oraz poziomu do wymagań klientów
  • Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i zarządzania wiedzą
  • Pełnie roli Incydent Managera i roli Continous Improvment Managera
  • Zarządzanie procesem obsługi incydentów i problemów
  • Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
  • Wdrażanie standardów obsługi procesów związanych z incydentami i problemami, w tym ich monitorowania
  • Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich ciągłego doskonalenia;
  • Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
  • Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
  • Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
  • Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów
  • Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
  • Współdziałanie z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy
  • Opracowywanie i aktualizacja procedur utrzymaniowych w zakresie rozwiązania problemów i incydentów
  • Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
  • Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów wewnętrznych i prezentacja ich klientom
  • Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele jakościowe i ilościowe
  • Zarządzanie i rozwój podległych pracowników

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne;
  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne;
  • Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
  • Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
  • Orientacja na realizację celów biznesowych;
  • Umiejętność działania pod presją czasu;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
  • Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.

Firma oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Laptop, komórka
  • Szkolenia dopasowane do potrzeb

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w branży retail;
  • Umiejętności analityczne;
  • Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia;
  • Certyfikat ITIL;
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Jak poradzić sobie z odrzuceniem swojej kandydatury

W Google Street View pojawiły się nowe zdjęcia polskich miast

Mobbing, czyli koszmar w miejscu pracy

Programy poleceń pracowniczych w IT – dlaczego warto?

HR po pracy IX

Zobacz podobne oferty pracy