Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla kluczowych użytkowników Dynamics CRM / Dynamics 365
- Analiza i rozwiązywanie problemów występujących u klientów, wdrażanie oprogramowania u nowych klientów
- Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami
- Zarządzanie i utrzymanie środowisk developerskich
Wymagania:
- Doświadczenie we wsparciu i utrzymaniu aplikacji biznesowych
- Dobra znajomość Microsoft Dynamics CRM oraz C#, JavaScript, HTML
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętności komunikacyjne i analityczne
Firma oferuje:
- Wynagrodzenie w oparciu o B2B w wysokości 14 000 - 16 000 PLN netto (na fakturze), indywidualne rozmowy w przypadku wyższych stawek
- Praca w renomowanej firmie, będącej bliskim partnerem Microsoft
- Atrakcyjne warunki pracy, nowoczesny biurowiec, zlokalizowany blisko węzłów komunikacyjnych
- Programy certyfikacyjne
- Wewnętrzne szkolenia z najnowszych technologii Microsoft przed rynkowymi premierami
- Pracę przy projektach polskich i międzynarodowych prowadzonych metodykami zwinnymi
- Współpracę z Microsoft Most Valuable Professional w zakresie Dynamics CRM
- Zgrany zespół i przyjazną atmosferę
- Kurs języka angielskiego
- Kartę MultiSport
- Stół bilardowy, Xbox, piłkarzyki
Mile widziane:
- Znajomość MS SQL, SSRS, SharePoint
- Znajomość Dynamics CRM SDK