Oferta pracy: Oferta pracy IT Konsultant pierwszej linii wparcia (help desk) Warszawa

Formy umowy: Umowa o pracę

Zadania:

  • odpowiedzialność za utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientem oraz serwisantami
  • udzielanie niezbędnej informacji odnośnie oferowanych usług
  • przyjmowanie zamówień, wsparcie serwisowe (Help Desk),obsługa umów terminowych, obsługa akcji cyklicznych
  • sprawdzanie danych serwisowych,umawianie wizyt serwisowych raportowanie do klientów w przypadku umów z restrykcyjnym SLA

Oczekiwania:

  • komunikatywność, otwartość na współpracę z innymi ludźmi
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • sumienność i odpowiedzialność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • praca w biurze w stałych godzinach
  • znajomość pakietu Officeź

Firma oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy dla jednej z najszybciej rozwijających się firm na rynku IT
  • moźliwość zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym
  • udział w interesujących projektach
  • przyjazną atmosferę pracy
  • pracę z otwartym zespołem
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu IT:

Zobacz podobne oferty pracy