Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- odpowiedzialność za utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientem oraz serwisantami
- udzielanie niezbędnej informacji odnośnie oferowanych usług
- przyjmowanie zamówień, wsparcie serwisowe (Help Desk),obsługa umów terminowych, obsługa akcji cyklicznych
- sprawdzanie danych serwisowych,umawianie wizyt serwisowych raportowanie do klientów w przypadku umów z restrykcyjnym SLA
Oczekiwania:
- komunikatywność, otwartość na współpracę z innymi ludźmi
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- sumienność i odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- praca w biurze w stałych godzinach
- znajomość pakietu Officeź
Proponujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy dla jednej z najszybciej rozwijających się firm na rynku IT
- moźliwość zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym
- udział w interesujących projektach
- przyjazną atmosferę pracy
- pracę z otwartym zespołem