Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- obsługa sklepów internetowych oraz kontrolowanie poprawności ich funkcjonowania
- nawiązanie współpracy z dostawcami usług kurierskich i dostawcami systemów płatności
- dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów oraz zapewnienie ich dostępności
- podejmowanie działań marketingowych mających na celu zwiększanie ilości zamówień, świadomości marki, widoczności sklepu (promocje, kampanie informacyjne, działania e- marketingowe)
- ścisła współpraca z działem handlowym poprzez udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące cen, specyfiki produktów
- realizowanie wpływających zamówień
- opieka posprzedażowa, reklamacje
- opieka nad treścią i wyglądem strony internetowej
- analiza efektów podejmowanych działań
Wymagania:
- doświadczenie w zakresie prowadzenia i rozwoju sklepu internetowego
- znajomość specyfiki sprzedaży e-commerce i jej uwarunkowań
- bardzo dobra znajomość narzędzi e-commerce i umiejętność ich efektywnego zastosowania
- dużym atutem będzie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w obszarze systemów sprzedaży e-commerce
- znajomość narzędzi i trendów marketingu internetowego
- praktyczna wiedza z obszaru reklamy, marketingu, PR
- nastawienie na osiąganie postawionych celów
- kreatywność, inicjatywa
- otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w stabilnie rozwijającej się firmie jednego z Kluczowych Partnerów Microsoft.
- pełne szkolenie produktowe
- nowoczesne narzędzia pracy
- świetną atmosferę pracy
Mile widziane:
- znajomość PrestaShop