Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientem oraz serwisantami
- udzielanie informacji odnośnie usług
- przyjmowanie zamówień, wsparcie serwisowe (Help Desk),obsługa umów terminowych, obsługa akcji cyklicznych
- sprawdzanie danych serwisowych,umawianie wizyt serwisowych raportowanie do klientów w przypadku umów z restrykcyjnym SLA
Wymagania:
- komunikatywność
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- sumienność
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- praca w biurze od 8-16 lub 9 - 17
- znajomość pakietu Office
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- udział w interesujących projektach
- przyjazną atmosferę pracy
- pracę z otwartym zespołem