Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Współpraca z klientami w zakresie doboru rozwiązań teleinformatycznych usprawniających procesy biznesowe,
- Wspomaganie działu handlowego w zakresie przygotowywania ofert handlowych pod względem doboru urządzeń, aplikacji, definiowania zakresu usług itp.,
- Przygotowywanie projektów technicznych (HLD - High Level Design, LLD - Low Level Design),
- Przeprowadzanie prezentacji rozwiązań technicznych oraz ofert handlowych,
- Współpraca z zespołem handlowym, realizacyjnym oraz z działem marketingu,
- Przeprowadzanie szkoleń i warsztatów z zakresu nowych produktów i usług,
- Współpraca z dostawcami rozwiązań teleinformatycznych w celu ciągłego podnoszenia kompetencji
Oczekiwania:
- Doświadczenie w pracy po stronie integratora świadczącego usługi dla firm jako Inżynier Wsparcia Sprzedaży,
- Bardzo dobra znajomość rozwiązań i produktów firmy Cisco Systems
- Znajomość rozwiązań EMC, VMWare, Juniper, Fortinet będzie dodatkowym atutem
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze technicznej klientów korporacyjnych bądź dużych/średnich firm,
- Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz tworzeniu i wycenie ofert handlowych,
- Komunikatywność i predyspozycje do pracy z klientami,
- Samodzielność,
- Dobra znajomość języka angielskiego pozwalającej na czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej oraz przygotowywanie ofert w języku angielskim,
- Certfikaty potwierdzające uzyskaną wiedzę,
- Wykształcenie wyższe techniczne (informatyka, telekomunikacja),
- Prawo jazdy kat. B.
Firma oferuje:
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy),
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, tel komórkowy),
- Możliwość szybkiego rozwoju zawodowego oraz certyfikacji,
- Udział w dużych, skomplikowanych projektach