Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
- Przyjazna współpraca z klientem,
- Wspieranie rozwoju systemów,
- Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń
Oczekiwania:
- Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center - minimum 2 lata,
- Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer),
- Dobra znajomość i doświadczenie w obsłudze systemu Customer Interaction Center (CIC) firmy Genesys/Interactive Intelligence (wymóg konieczny)
- Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC),
- Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
- Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
- Umiejętności pracy w zespole projektowym.
Oferujemy:
- Szybki i sprawny proces rekrutacyjny, maksymalnie 2 spotkania
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
- Premię kwartalną
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów (nie jest to korporacja)
- Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
- Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
- Możliwość rozwoju i awansu,
- Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
- Elastyczne godziny pracy.
Dodatkowe atuty:
- Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.)