Naszym klientem jest prężnie rozwijająca się polska firma IT oferująca rozwiązania dla branży customer service i call center, której siedziba mieści się we wschodniej części Warszawy. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Konsultant I/II linii wsparcia (Help Desk) Warszawa

Formy umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • Utrzymanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami (HELP DESK)
  • Przyjazna współpraca z Klientem
  • Wspieranie rozwoju systemów

Wymagania:

  • Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymaniu systemów IT
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
  • Znajomość rozwiązań Microsoft, Systemy Baz danych MS SQL, Oracle, My SQL
  • Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN, Router )
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych
  • Umiejętność pracy w zespole

Firma oferuje:

  • Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca w firmie z bezpośrednim kontaktem ze współpracownikami - nie korporacja
  • Możliwości rozwoju, awansów
  • Bogaty pakiet szkoleń
  • Narzędzie niezbędne do pracy

Mile widziane:

  • Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer, Recorder)
  • Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway, IP PBX, SIP, SBC, ISDN)
  • Podstawy programowania (skrypty, Java Script, )
  • Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/ Genesys
  • Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL, ININ, SIP itp.)
  • Prawo jazdy kat.B
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu IT:

Zobacz podobne oferty pracy