Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Utrzymanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami (HELP DESK)
- Przyjazna współpraca z Klientem
- Wspieranie rozwoju systemów
Wymagania:
- Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymaniu systemów IT
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
- Znajomość rozwiązań Microsoft, Systemy Baz danych MS SQL, Oracle, My SQL
- Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN, Router )
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych
- Umiejętność pracy w zespole
Proponujemy:
- Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca w firmie z bezpośrednim kontaktem ze współpracownikami - nie korporacja
- Możliwości rozwoju, awansów
- Bogaty pakiet szkoleń
- Narzędzie niezbędne do pracy
Mile widziane:
- Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer, Recorder)
- Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway, IP PBX, SIP, SBC, ISDN)
- Podstawy programowania (skrypty, Java Script, )
- Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/ Genesys
- Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL, ININ, SIP itp.)
- Prawo jazdy kat.B