Dla naszego klienta, wiodącej firmy związanej z szerokim spektrum rozwiązań IT dla branży telco, szukamy obecnie:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Junior Konsultant systemów Call Center ze znajomością MS SQL Warszawa

Formy umowy: Umowa o pracę

Realizowane zadania:

  • Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania
  • Przyjazna współpraca z Klientem
  • Wspieranie rozwoju systemów
  • Praca jako II linia wsparcia

Wymagania:

  • Chęć do rozwoju w technologiach Call Center i gotowość do uczestnictwa w licznych szkoleniach
  • Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymaniu systemów IT
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
  • Znajomość rozwiązań Microsoft, SQL
  • Gotowość do pełnienia dyżurów w wyznaczonych terminach (tzw. "bycie pod telefonem')
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych
  • Umiejętność pracy w zespole

Firma oferuje:

  • Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
  • Praca w bliskim kontakcie ze współpracownikami, brak charakteru korporacji
  • Stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Premię kwartalną
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów,
  • Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
  • Możliwość rozwoju i awansu,
  • Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
  • Elastyczne godziny pracy.

Mile widziane:

  • Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys
  • Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateaway, IP PBX, SIP, SBC)
  • Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer)
  • Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL, ININ, itp.)
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu IT:

Zobacz podobne oferty pracy