Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych w kanałach społecznościowych w oparciu o analizę potrzeb klientów
- Budowanie i zarządzanie społecznościami kreowanymi wokół marek i produktów klientów:
- animacja życia społeczności,
- aktywizacja nowych użytkowników
- Prowadzenie działań z zakresu ePR
- Raportowanie efektów prowadzonych działań
Oczekiwania:
- Min. 5 zrealizowanych projektów z obszaru PR/reklama w serwisach społecznościowych
- Znajomość serwisów społecznościowych
- Znajomość rynku reklamy internetowej
- Znajomość zagadnień SEO/SEM
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Twórcze podejście do pracy, czerpanie przyjemności z podejmowania wyzwań i nauki nowych rzeczy
- Rozumienie idei i potencjału serwisów społecznościowych
- Posiadanie konta na facebooku, twitterze/blipie i googlach
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- Skrupulatność, sumienność i samoorganizacja pracy
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub kontrakt
- Pracę w międzynarodowej agencji marketingowej
Mile widziane:
- Osoby kreatywne,
- Osoby otwarte na nowe wyzwania,
- Gotowość do podjęcia dyskusji na tematy artystyczne,
- Osoby z głowami pełnymi nowych pomysłów i odwagą aby je realizować