Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Przeprowadzanie analiz danych panelowych i tworzenie na tej podstawie rozwiązań biznesowych i rekomendacji dl zespołów operacyjnych;
- Zapewnienie wsparcia analitycznego w zakresie badania Household Panel;
- Pomoc klientom wewnętrznym w wyjaśnianiu szczegółów dotyczących metodologii badania;
- Współpraca z innymi zespołami w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy w zakresie jakości.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie kierunkowe (metody ilościowe, statystyka/demografia, socjologia) poparte znajomością statystyki i metod ilościowych;
- Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w badaniu rynku;
- Wysokie umiejętności analityczne, dociekliwość i powiązanie do szczegółów;
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Access) oraz pakietów statystycznych (SPSS, R, Stata);
- Umiejętność pracy w zespole;
- Bardzo dobra znajomość j angielskiego;
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i możliwość poszerzenia kompetencji zawodowych;
- Atrakcyjny, adekwatny do umiejętności, system wynagrodzeń;
- Opiekę medyczną dla pracownika;
- Pracę w dynamicznym zespole;
- Możliwość wymiany doświadczeń na forum międzynarodowym.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w pracy z danymi panelowymi (Household Panel, Retail Audit).