Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych od użytkowników
- Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
- Monitorowanie zarejestrowanych zgłoszeń
- Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT
- Odpowiedzialność za kontakt z użytkownikiem końcowym
Wymagania:
- Doświadczenie w aktywnym wparciu użytkowników końcowych w zakresie rozwiązywania incydentów teleinformatycznych
- Wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub techniki informacyjnej lub automatyki i robotyki lub mechatroniki lub elektroniki lub telekomunikacji
- Posiadanie certyfikatu ITIL na poziomie co najmniej Foundation bądź chęć zdobycia go
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
Proponujemy:
- Stabilne wynagrodzenie w oparciu umowy o pracę
- Realna szansa rozwoju i awansu
- Wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji
Dodatkowe atuty:
- Posiadanie co najmniej jednego z poniższych certyfikatów typu:
- MCSA Windows 7
- MOS Expert
- Posiadanie certyfikatu HDI na poziomie co najmniej HDI Customer Service Representative IIR Certyfikowany Help Desk Manager
- Ważne poświadczeniem bezpieczeństwa "zastrzeżone"