Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Sprzedaż usług serwisowych
- Obsługa wycen, informacji o usługach dla handlowców i klientów
- Przygotowanie, dystrybucja i utrzymanie kalkulatorów usług
- Nadzór nad przedłużaniem umów serwisowych
- Wycena usług i negocjacje handlowe.
- Zarządzanie Rozwojem Usług, Tworzenie modeli usługowych: usługa, opis, metodologia sprzedaży
- Analiza potrzeb rynku, analiza oferty dostawców
- Raportowanie z wykonanych prac, czynności w systemie CRM
Wymagania:
- Co najmniej czteroletnie doświadczenie - poparte sukcesami - w prowadzeniu samodzielnej sprzedaży usług serwisowych
- Wykształcenie wyższe, lub odpowiadające mu doświadczenie zawodowe.
- Umiejętność budowania relacji z kluczowym klientem na szczeblu zarządczym.
- Doświadczenie we współpracy z dep. Handlowym w zakresie negocjacji handlowych oraz obsługi klientów
- Kilkuletnie doświadczenie w długofalowej współpracy z kluczowymi klientami w zakresie sprzedaży usług serwisowych
- Umiejętność przeprowadzania szkoleń (dla działu handlowego)
- Doświadczenie w wycenie usług serwisowych oraz w ocenie ryzyka i kosztów bezpośrednich
- Wiedza z zakresu rozwiązań teleinformatycznych - preferowana wiedza z zakresu:
- oferowania kompleksowych usług IT/Telco, szczególnie usług zarządzania infrastrukturą i zasobami IT (w tym także w modelu outsource'ingu)
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Samodzielność i nastawienie na cel
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tel komórkowy)