Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Tworzenie planów projektowych, harmonogramów, monitorowanie postępów prac, ryzyk, raportowanie
- Wybór, koordynacja i zarządzanie zespołami projektowymi i podwykonawcami na terenie Europy Centralnej
- Skutecznie i precyzyjnie komunikowanie istotnych informacji dotyczących projektów
- Wsparcie Product Managera w planowaniu i monitorowaniu postępów prac w celu dotrzymywania terminów, jakości i budżetu
- Tworzenie dokumentacji projektowej
- Poprawa i optymalizacja procesów przedsiębiorstwa w obszarze projektów IT
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami deweloperskimi i prowadzeniu projektów w tym obszarze
- Minimum rok doświadczenia na stanowisku developera, administratora lub architekta systemów IT
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Gotowość do częstych podróży służbowych
- Elastyczność i zdolność dostosowywania się do zmieniających się priorytetów
- Kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność efektywnej pracy zarówno samodzielnie, jak i w środowisku zespołowym
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w tym Word, Excel i Outlook
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie),
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w ścisłym centrum Warszawy, w najnowocześniejszym biurowcu w stolicy,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej firmie,
- Dostęp do najnowszych technologii,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia,
- Bardzo atrakcyjny pakiet socjalny - dostęp do Karty MultiSport, programu kafeteryjnego, platformy do nauki języka angielskiego oraz karty lunchowej,
- Aromatyczną kawę i herbatę oraz owoce w biurze,
- Krótszy czas w pracy w piątek
Mile widziane:
- Jeden z wybranych certyfikatów:
- Prince2
- Scrum
- ITIL