Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- administrowanie bazami danych MS SQL
- administrowanie bazami danych Oracle (po niezbędnym przeszkoleniu)
- wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalację, aktualizację, optymalizację
- utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych
- bieżący monitoring działania oraz planowanie rozwoju systemów
- opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych
- administrowanie hurtownią opartą na technologii Microsoft (po niezbędnym przeszkoleniu)
Oczekiwania:
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych MS SQL,
- umiejętność modelowania struktur baz danych i zapytań SQL,
- wiedza z zakresu programowania i tworzenia raportów
- znajomość programu Microsoft Office, w szczególności: Word, Excel, Access, Project
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność współpracy w zespole oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
- wykształcenie wyższe informatyczne lub odpowiednie doświadczenie zawodowe
- proaktywność i pragmatyczność
Firma oferuje:
- konkurencyjne wynagrodzenie
- stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę
- możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego
- zadania dostosowane do wiedzy i doświadczenia
- miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole
- prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
Dodatkowe atuty:
- znajomość relacyjnych baz danych Oracle
- znajomość wielowymiarowych baz danych (OLAP) oraz narzędzi ETL w technologii Microsoft
- znajomości zagadnień z zakresu sieci i systemów operacyjnych Microsoft
- umiejętności modelowania struktur baz danych i zapytań SQL w zakresie hurtowni baz danych